Lite nya bilder på kattungarnas egna sidor

I år har jag verkligen otur med hemsidan. Är det inte problem med kameran så är det något annat. Något har hänt med Officerens sida. Jag kan inte uppdatera den som jag vill och jag kan inte ta bort den och börja på nytt. Någon som vet hur man gör? Tips mottages tacksamt.

Jag har iaf fått ut nya bilder på alla kattungarna, även Officeren

Hej, hej! Välkomna att kolla på mig och mina syskon

 

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

