Napoleon är nu leveransklar

Napoleon har fått sin första vaccination och det var inga problem. Han sa inte knäpp när han fick sin spruta. Ännu är han inte bokad.

Här kommer några bilder när han är 14 veckor

Napoleon i hängmattan

Napoleon i hängmattan

Han är fortfaranlde full av bus. Här ligger han i hängmattan på klätterställningen. En annan favorit är att gömma husses strumpor. Oj vad vi får leta ibland, en var borta i flera dagar och vi hittade den inte trots att vi storstädat huset under dessa dagar. Till slut hittade jag den ute i rastgården, i en av pelarna de har. Han hade dragit in den i ett av husen.

Bollar är annars det roligaste han vet. Och när granntösen Alva kommer in och leker med ”ormarna” så han får jaga dem.

Klara har lärt honom leka med vatten också

Så här gör du Napoleon. Be mattte eller hussa sätta på kranen, sen är det bara att busa och bli blöt.

Så här gör du Napoleon. Be mattte eller hussa sätta på kranen, sen är det bara att busa och bli blöt.

Dukigt lillkillen, det klarar du fint

Dukigt lillkillen, det klarar du fint

Jag kan, jag kan! Oh vad kul det är!

Jag kan, jag kan! Oh vad kul det är!

Napolen 14 v busar

Det är väl ingen som ser mig?

Klara är fortfarande mån om sin son och det händer att han får dia lite en stund varje dag

Napolen och Klara vilar i klätterställningen

Napolen och Klara vilar i klätterställningen

Flera bilder på hans egen sida

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

