I dag har vi busat

Dagen började med att Loka hittade en påse med Dreamis och den tog hon in till ungarna och bjussade på

Loka har öppnat påsen och Mata Hari låter sig väl smaka

Loka har öppnat påsen och Mata Hari låter sig väl smaka

Åh vad gott det var

Åh vad gott det var

Efter godiset blev det bus, massor med bus

Kom och ta mig om du kan

Kom och ta mig om du kan

Klart jag kan...

Klart jag kan…

Där ser du brorsan, jag är lika stark som dig

Där ser du brorsan, jag är lika stark som dig

Malva försöker gömma sig...

Malva försöker gömma sig…

...men Maja upptäcker henne

…men Maja upptäcker henne

Maja tar skydd på väckarklockan

Malva tar skydd på väckarklockan

Maja ger upp, hon når inte Malva där

Maja ger upp, hon når inte Malva där

Madicken kikar ut ur ett hål på klätterpelaren, är det fritt fram att komma ut nu?

Madicken kikar ut ur ett hål på klätterpelaren, är det fritt fram att komma ut nu?

Skönt, då kan vi vila nu. Kom hela gänget så sover vi en stund

Skönt, då kan vi vila nu. Kom hela gänget så sover vi en stund

Go natt!

Go natt!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

