Ny lektion för kattungarna

Klart, inga faror i sikte, du kan gå ut Zilver

Klart, inga faror i sikte, du kan gå ut Zilver

I dag har Loka låtit barnen få testa på hur det är att gå ut. Jag var med med kameran och här kommer lite bilder på övningarna

Ok för dig också Lotta, knalla på du..

Ok för dig också Lotta, knalla på du..

Seså Lill Strimma, det är inte farligt, mamma är ju här

Seså Lill Strimma, det är inte farligt, mamma är ju här

Mamma, Jag vill INTE!!!

Mamma, Jag vill INTE!!!

Vad är det här för konstigt grönt, undrar Lotta, har jag aldrig sett tidigare

Vad är det här för konstigt grönt, undrar Lotta, har jag aldrig sett tidigare

Titta mamma, en blomma som heter samma som jag, Lyckliga Lotta

Titta mamma, en blomma som heter samma som jag, Lyckliga Lotta

Ludde kollade in kryddorna, men nös när hn fick dill i näsan

Ludde kollade in kryddorna, men nös när hn fick dill i näsan

..och vad kan det här vara? Måste kolla..

..och vad kan det här vara? Måste kolla..

En klätterpelare ute också, och jag var först upp i den!

En klätterpelare ute också, och jag var först upp i den!

Lill Strimma hittade också pelaren till slut, det var ju ganska skoj att vara ute

Lill Strimma hittade också pelaren till slut, det var ju ganska skoj att vara ute

Zilver var först ut och kollade på gräsmattan, men den var lite läskig att gå på

Zilver var först ut och kollade på gräsmattan, men den var lite läskig att gå på

Farbror Foppa vr också med ute och kollade till barnen på deras första dag i rastgården

Farbror Foppa var också med ute och kollade till barnen på deras första dag i rastgården

Vi fick även besök av våra grannbarn, Alva och Filip

Alva hälsar på Lill Strimma

Alva hälsar på Lill Strimma

Och Filip har Lotta i knät

Och Filip har Lotta i knät

Det var dagens lektion, mamma Loka lär ungarna att vara ute i rastgården.

I dag är det inga uppdateringar på ungarnas egna sidor, de kommer till helgen som vanligt

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

